środa, 17 marca 2010

stripes

Nie dajcie się zmylić pastelom z poprzedniego posta! Tak naprawdę lubię się rzucać w oczy na ulicy, a oto zestaw z kurtką, której zakochałam się w środku zimy (wyprzedaż) i do tej pory nie mogę w niej normalnie wyjść na ulicę, co straaaasznie mnie boli >; Bolą także warunki oświetleniowe ogólne (chociaż jak się budzę to od niedawna jest już jasno!), oczywiście temperatura za oknem oraz moja twarz, której postanowiłam Wam dzisiaj oszczędzić ;)
buty: dajśman
skarpety: oysho
spodnie: stradivarius
bluzka: primark
kurtka: vero moda%%

A oto mój nowy must have (nie mam ich za dużo, tj tak bardzo zdecydowanie, zazwyczaj sobie gdybam i marzę, ale raz na jakiś czas coś definitywnie postanawiam i już po niedługim czasie jest w mojej szafie ;)):

Absolutnie uwielbiam ten kolor, do tego przekonała mnie potrzeba trampek oraz cena - 39zł ^^ są z C&A

1 komentarz: