sobota, 27 marca 2010

Mmmm...

Mam za sobą bardzo miły i leniwy dzień - 7 godzin u mojego Misiaka <3 (plus po godzinie w jedną stronę na dojazd) Innymi słowy - nie miałam jak zrobić setu z spodenkami. Do tego jeszcze pożyczyłam aparat, który jeszcze po weekendzie obiecałam tacie... No i jeszcze dzisiaj cały dzień padało, więc plany uroczego spaceru poszły się kochać. Anyway, nie mam na nic siły i inwencji, siedzę i marzę o wielkich zakupach w new looku...
Nie wiem, co bym zrobiła, gdybym musiała wybrać któryś kolor z tych bucików... Są cudowne, do tego za 8 funtów <; Już się zarejestrowałam w sklepie, interesuje mnie jeszcze jedna rzecz - ile kosztuje przesyłka rzeczy do polski? Dziękuję za odpowiedzi ;) (tak, wiem, że to powinno być na stronie, ale ja jestem ślepą sierotą i tego nie znalazłam, mimo że szukałam)
Z uśpienia budzą mnie trochę pomysłowe hendmejdy -

Ten ostatni projekt wydaje mi się najbardziej realny, już mam jego własną wersję. Co sądzicie o zwykłym tiszercie, ze zszytym dołem i doczepioną rączką? Lub zwykły top zszyty u dołu, a jego ramiączka robiące za rączkę? Sądzę, że to następne, za co się zabiorę i zobaczymy, czy warto w to dalej iść <;

1 komentarz:

  1. super te butki:)torba kosztuje 15zł + 5zł przesyłka:)

    OdpowiedzUsuń