poniedziałek, 15 marca 2010

siemka

Muszę się pochwalić:
- skarpetkami homera

- 3letnią bluzką z primarku za funta, która nadal ma tak samo intensywne kolory, i jest tak samo elastyczna jak w dniu kumpna
 - impulsywnym zakupem w ciemno



 - najgorszymi zdjęciami na świecie, brakiem chęci i motywacji, ale nadrabiającymi pudrową bluzeczką z bufkami i uroczą kamizelką za 3zł z lumpa


- i jeszcze trochę pożalić dziurką, którą dzisiaj zrobiłam >;
- i znowu pochwalić, że mam jak to naprawić ;D

bluzka: zara
kamizela: lump
ćwieki: allegro

P.S.:
- I ŻE W KOŃCU RUSZYŁAM DUPĘ I COŚ ZROBIŁAM!
nie jest aż tak krzywo, prawdaaaaaaaa?

10 komentarzy:

  1. co tam wykrzywione ?
    oj wez przestań, jestes śliczna, i wcale nie widzę tu umięśnionych nóg wcale !
    chyba masz zwidy !
    o kolajna rzecz, której Ci zazdroszcze : wzrost ja mam 166 albo 168 roznie wlasnie wychodzi, az nie wiem...
    ale na prawde zdajesz się być taka chudziutka, delikatna
    tak jest fajnie mhm.
    a jeszcze coś masz brazowe oczy ?!
    jejjj ja mama hopla na tym punkcie, normalnie nie pytaj, zycie bym za nie oddała !

    OdpowiedzUsuń
  2. 'ON' zauważył ?
    hmhmhmhmhsz ?
    powiedz, powiedz, któż to 'ON' ? :>
    jestem bardzo ciekawska.
    Aleeeee nie przesadzajmy, jeśli chodzi o chłopaka, to na bank nie mógł zauważyć u ciebie minusów, a nawet jeśli nie śmiałby ci o tym powiedzieć, ale o czym my mówimy, nie ma o czym mówić, bo tylko wymyślasz sobie wady...

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaj zartował chłopak, na złość chciał Ci zrobi.c zapewne albo pomyślał, że skoro go nieco 'obrazasz' - może tak to odebrał, to robi to samo, ale nie powinien :-P
    eeeee nie przejmuj się, drażni sie z Toba pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa no to tym lepiej :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka jest super ;DD
    czasem w sh mozna upolować niezle perły

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie tej kamizelki i koszulki, szkoda tylko że na zdjęciach tak mało cię widać ;) pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysl na ta bluzke z cwiekami :) a ta w paski jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam! zapraszamy na wyjątkowy blog poświęcony szafiarkom :) http://zakatki-polskich-szaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia , sesyjka booska. Bluzka DIY jest tez bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17.3.10

    nie mogę uwierzyć, że dostałaś taką uroczą kamizelkę za 3 złote ;O
    skarpetki świetne!
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń