sobota, 22 maja 2010

Góra gradowa

Byłam dzisiaj na zdjęciach z moją przyjaciółką Paulą - którą wcześniej sama ubrałam w swoje rzeczy. Oto efekty:
I`ve been today with my friend Paula to take some photos, but earlier i have fun with being her stylist and gave her some of my clothes. What do you think?
shoes - stradivarius
leggins - pull&bear
tunic - new yorker
vest - second hand

And here are some photos if me ;) I know that it`s a little too late for alice in wonderland, but....

shoes -no name DIY/bershka
dress - second hand (for 1zł!)
tshirt - zara
cardigan - zara
alice band - H&M
bag - somewhere in net ;d

9 komentarzy:

  1. No właśnie wiem, już spadam, ale ja skinsów całych obejrzałam, ju noł, z takiej ciekawości ludzkiej :D Mm, co ja jeszcze chciałam.. aa, no właśnie, w czwartek było Bołi Najt, też miałam iść :D I już tam włączam komciki, jakoś tak wyłączyłam, ale dupa dupa dupa (jaka miała być puenta?) PAPAPAPAPA!

    PS Podobają mi się te zdjątka, pirsze i ósme są de bestestest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia.
    Obie macie cudowne kolory włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.5.10

    kocham lumpeksy za takie cuda jak Twoja sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie na szczęście nie zalało :)
    świetny zestaw! *.* zarówno pierwszy, jak i drugi (chociaż mi bardziej się widzi pierwszy).
    ach, i jeszcze zapomniałam dodać: świetnie fotograf robi zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te zdj :) tak wesoło : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia, takie pełne energii! Szczególnie podoba mi się pierwszy outfit! :D
    Naprawdę świetny.

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, generalnie ona powinna być w pasie, ale była taka słodka, a nie było rozmiarów, więc wzięłam większą :D No i ładnie lezy w pasie, ale jest za długa, w jak ją dam wyżej to spada! Trzeba będzie jakiś pasek do tego dodać, żeby to właśnie jakoś logicznie wyglądało, bo tak to jakoś dziwnie. :D
    Aczkolwiek dzięki za mądre spostrzeżenie :D

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia, wyglądacie super =)

    OdpowiedzUsuń